Причеп ГАЗ 704 для автомобілів ГАЗ 69 і ГАЗ 69А

9 місяців ago Irina 0

Реставрація ретротехніки являє собою дуже широкий спектр робіт із відновлення та надання первісного вигляду історичній техніці яка закарбувалась у пам’яті людей. Саме і є головною ціллю реставратора довести свою техніку до того стану у якому люди пам’ятають її ще коли вона тільки з’являлась у світ. І головним критерієм у досягненні цієї цілі є ідентичність. Адже глядача, який особисто застав відповідну техніку у розквіті її слави, не обдуриш, він пам’ятає усі деталі, усі найменші механізми. Тому як кажуть правда криється в дрібницях.

Прикладом такої дрібниці (хоч і дуже масивної беручи до уваги розмір) яка і підтверджує справжню ідентичність є причеп ГАЗ 704, який спеціально виготовлявся для автомобілів газ 69 та газ 69А і історично утворював з ними одне ціле.

— Хочеться відзначити, що даний автопотяг, назвемо його так, автомобіль ГАЗ 69А та причеп ГАЗ 704, є тим не багато чисельним прикладом коли автомобіль з самого початку розрахований та  передбачений заводською конструкцією до буксирування причепу. Даний автопотяг – це приклад того, як ось виглядає  оригінальний тягач з оригінальним причепом.

Таким чином ми бачимо приклад того, що задля досягнення тієї самої історичної ідентичності,  робота не завершується лише реставрацією автомобілю.

— Хочеться відмітити, що не завжди реставрація автомобіля закінчується реставрацією самого автомобіля. Ось дана ситуація показує що іноді причеп до автомобіля є гідним продовженням і скажімо так логічним фінішом реставрації. у даному випадку автомобіль ГАЗ 69А укомплектований причепом ГАЗ 704, який випускався спеціально для автомобілів цієї серії, то б то ГАЗ 69 і ГАЗ 69А.

Проте робота над самим аксесуаром потребує не менше уваги ніж автомобіль.

— Порадив мені його придбати фахівець який ось шив тент, як і на сам автомобіль так і на причеп. Звичайно причеп був в жахливому стані. Порізаний чомусь, з нього були вирізані частини. Він був не комплектний. То б то все що ми зараз бачимо починаючи з тенту і закінчуючи ліхтарями, катафотами та іншими специфічними комплектуючими- нічого цього не було. Все це було відновлено та реставровано силами моєї майстерні.  Скажімо так, що вклалися у три місяці. Я не знаю… Досвіду реставрації причепів немає. і ось перший причеп був доведений до такого стану за три місяці.

По завершенню реставрації причепу відкрилась значна кількість цікавих функцій які він мав змогу надавати. Оцінивши їх намагаєшся зрозуміти, що саме намагались досягнути конструктори радянського автопорому.

— Так. Причеп дійсно цікавий. Як я вже зазначив я його отримав так би мовити у хламоподібному стані. І багато що для себе як би не знав. І лише у процесі комплектації та реставрації відкрилися якісь нюанси пов’язані з його технічним виконанням. У цього автомобіля ось на передніх крилах з права та зліва на спеціальних кронштейнах закріплені противідкатні упори два, виготовлені з дерева. В задній частині ми бачимо  з права та зліва два буксирних крюка які використовуються як для витягування самого автопотягу, ну якщо застряг автомобіль і не може так би мовити рухатися у перед, то можна ззаду його зачепити та відбуксувати, витягти так би мовити, на ту місцевість де він зможе вже рухатися. Чи навпаки, у зв’язку з тим що у тягача немає можливості надати допомогу у буксируванні, можна закріпити буксирні троси  за причеп і відбуксирувати ось за допомогою цих крюків. В передній частині на зчіпному пристрої обладнаний  кофр – це такий металевий ящик який так би мовити…ну ось не було зрозуміло його призначення. До тих пір поки не пішов процес реставрації. Виявилося дуже просто – цей ящик слугує для зберігання тенту у знятому стані.  Як що ось багаж більше ніж висота причепу під тентом, то знімається тент та вкладається у цей кофр.

Зі слів власника автомобіль ГАЗ 69А з появою свого прямого доповнення змінився на очах і отримав саме ту цільність картинки до якої і прагнув хазяїн.

— Ось після того як було завершено весь комплекс робіт по відновленню причепу і виник ось такий автопотяг стало зовсім зрозуміло, що звичайно наявність гарно якісно відреставрованого автомобіля і автомобіля з ось таким причепом це дві великі різниці. І задоволення звичайно рівно в два рази більше від автомобіля з причепом ніж від автомобіля без причепа.

Кожен автомобіль несе з собою свою ідентичну історію і спроба її відтворення має бути такою ж справжньою та непідробною.

Станіслав Баранов