Непростий жіночий характер – чи соціальний експеримент?

11 місяців ago Const-Studio 0

Сьогодні клацав по каналах телевізора. Дружина настояла на тому, щоб зупинитися для перегляду реаліті-шоу «4 весілля» на каналі 1+1. Не вперше вона дивиться цей телепроект. Що вона там намагається побачити? Про що дізнатися? На що звертає увагу?

Щоб зрозуміти про що думають жінки – вирішив подивитися цю телевізійну програму разом з дружиною.

На сайті https://1plus1.ua/4-vesillya про телепроект написано:

«4 весілля» – реаліті-шоу 1+1 про непростий жіночий характер. У межах проекту 4 справжні наречені змагаються за весільну подорож, тому прагнуть перевершити одна одну у чарівності сукні, різноманітності меню, оригінальності місця проведення церемонії та загальному враженні від свята.

Всі люди між собою змагаються, хочуть когось в чомусь перевершити. Це, мабуть, така вдача людей. Але, от на що я звернув увагу: змагальниці (учасниці реаліті-шоу) ставлять оцінки одна одній після того, як побувають на весіллі за все: за плаття, за оформлення зали, за те, се – “прискіпливо оцінюють все до дрібниць”, одним словом.

Так от. Дівчата ставлять оцінки на вище 4-5 (частіше 1-2) при максимальній можливості оцінювання за певний критерій 20 балів! Та не вище 20 (частіше 11-16) при максимальному оцінюванню 100 балів.

Тобто: максимум жінки здатні допомогти виграти собі подібній на 20%! А в реальному житті – доброзичливість та позитивне конструктивне ставлення однієї до іншої ≅ 5-16 відсотків!

От таке воно – жіноче життя, яке так хотів зрозуміти Мел Гібсон в романтичній американській комедії з елементами фантастики двохтисячного року «Чого хочуть жінки».

Є такий вислів: «Не ми такі – життя таке». Так от в цьому реаліті-шоу «4 весілля» нам й демонструють – ми такі, чи життя «таке».

От такий от наочний соціальний експеримент на тему: «Як люди ставляться один до одного, зокрема жінки». Експеримент про любов до ближнього.

А ще, на весіллі часто справляють обряд – вінчання в церкві. Питання: хтось Закон Божий читав? Чи то не в Біблії сказано (від Матвія 22:35-46):

35. І спитався один із них, учитель Закону, Його випробовуючи й кажучи:
36. Учителю, котра заповідь найбільша в Законі?
37. Він же промовив йому: Люби Господа Бога свого всім серцем своїм, і всією душею своєю, і всією своєю думкою.
38. Це найбільша й найперша заповідь.
39. А друга однакова з нею: Люби свого ближнього, як самого себе.
40. На двох оцих заповідях увесь Закон і Пророки стоять.
41. Коли ж фарисеї зібрались, Ісус їх запитав,
42. і сказав: Що ви думаєте про Христа? Чий Він син? Вони Йому кажуть: Давидів.
43. Він до них промовляє: Як же то силою Духа Давид Його Господом зве, коли каже:
44. Промовив Господь Господеві моєму: сядь праворуч Мене, доки не покладу Я Твоїх ворогів підніжком ногам Твоїм.
45. Тож, коли Давид зве Його Господом, як же Він йому син?
46. І ніхто не спромігся відповісти Йому ані слова… І ніхто з того дня не наважувався більш питати Його.

Так от хто «такі»: ми такі, чи життя таке? І тут доречний ще один вислів: «Чому бідні? Бо дурні».

От такий він як є – соціальний експеримент: «Заговори, щоб я тебе побачив».

Костянтин Фендріков